Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

George55

9. 10. 2012 14:15
Upřímně nechápu čemu se divíte...

T-Mobile Vám napsal že službu CS/CPS jako takovou ruší.... co na tom nechápete?... samozřejmě, že důvodem je to, že ji používá relativně málo lidí a je nerentabilní, operátor na ni dost nevyrýžuje a tudíž se mu nevyplatí ji provozovat. Je tedy marné požadovat na infolince setrvání, to pak logicky může jedině vyústit v konverzaci ala zaseklý gramofon. Pevné linky i nadále provozuje, ale na nich už ne službu CS/CPS. Proč si myslíte, že asi tato služba změnila 2x majitele (Tele2->ČRa->TMobile). Protože byla tak lukrativní? Nikoliv, protože postupem času i Telefonica zlevnila tak, že dostat se pod její ceny znamená, že se to nevyplatí. To je jako byste si stěžovala, že rohlík už nestojí 40 hal.

0 0
možnosti

gladiola

16. 10. 2012 18:25
Re: Upřímně nechápu čemu se divíte...

to George55:Mám za sebou stejnou historii jako paní Špidlová. Vaše rozhořčení mne vede k domněnce, že jste zaměstnancem buď T-mobile nebo 02. Fakta:

- CPS využíval pouze ten, kdo měl u O2 tarif Standard nebo Mini, pro uživatele tzv. balíčků nebyla služba použitelná ani výhodná. O2 to těmto zákazníkům osladil tím, že mu platí paušal 407,- Kč/měsíc. U tzv. balíčků se paušál pohybuje kolem 100,- Kč/měsíc

- ceny za hovorné se službou CPS u T-mobile byly už léta stejné, právě tak jako ceny za hovorné v Tarifu Standard u O2, žádné zlevnění u O2 se v tomto tarifu nekonalo.

- T-mobile žádné pevné linky pro fyzické osoby nenabízí (pouze pro firmy)

- domnívám se - i proto, že mne T-mobile spolu s výpovědi smlouvy hned poslal přihlášku k O2 -, že jde o dohodu těchto firem. O2 navíc nemá pro "nežvanivce", kteří protolefonují méně než 300 minut/měsíc žádnou cenově přijatelnou alternativu.

0 0
možnosti

velký jarda

14. 8. 2012 15:19
Já jsem dostal obdobný dopis

a stále přemýšlím zda to trápení ukončit nebo ne a ten váš rozhovor se  zákaznickou linkou mě utvrdil. Hned zítra posílám výpověd a hledám jiného operátora.

0 0
možnosti

johny12_v.2

14. 8. 2012 12:14
Bordel

nebojte se bordel je všude. V červnu jsem chtěl přejíst s číslem od T-mobile k Vodafonu. Od VF jsem objednal simku; T-M mi přenos zamítl a já simku vrátil zpět VF. Po měsíci jsem to zkusil znovu a vyšlo to. Jenže moje číslo bylo vázaný k vrácený simce a já jsem nemohl volat. Na VF supríbrkůl lince mě po půlhodině dohadování došla trpělivost, tak sem nastartoval do prodejny a tam mi to nakonec po vyhrožování převedly!! Takže bordel a sfině jsou opravdu všude!! Ve finále jsem byl nejspokojenější u kyslíka, u kterého jsem byl již od do Eurotelu. Prostě v našem banánistánu si člověk nevybere. Snad to vylepší čtvrtý operátor jako ve Francii, kde se operátoři nestačili divit, když za 500,- je neomezené volání a sms.

0 0
možnosti

kuča

14. 8. 2012 10:09
Jsou to zmet.i !!!

:-).....Mám s T-mobile smlouvu 1O roků ! Tarif T - 3O HIT ! Původní smlouva....3o min. hovorů do všech sítí, 1OO SMS k tomu! Papírový výpis volání za 7O kč, když jsem povolil inkaso z účtu, tak za 1 kč. Zrušeno bez oznámení, vytvořte si účet na netu! Udělal jsem to. 1OO SMS zrušeno bez oznámení! Týpek mi v telefonu i na mailu tvrdil,že to tam nikdy nebylo. V současné době mě 1 min. hovoru vychází na 7,6O kč. !!!!!! Mají nás za blbce. Po deseti letech končím, i když t- mobile nesplní podmínky, smlouva se nedá vypovědět, naštěstí mi za měsíc končí! !!!!!!

0 0
možnosti

A/D

14. 8. 2012 16:26
Re: Jsou to zmet.i !!!

máte-li smlouvu, trvejte na jejím dodržování

0 0
možnosti

monthy70

14. 8. 2012 9:40
jsme na tom úplně stejně

také jsme od Telecomu přes Tele2 a ČRa skončili u T-mobilu. Ještě s tím úžasným zážitkem, že ani po více než půldruhém roce nejsou ani snad po 15ti urgencích nejsou schopni změnit e-mail pro zasílání faktur. Stále chodí na ten starý,který už neexistuje a místo toho chodí upomínky

0 0
možnosti
  • Počet článků 259
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2881x
introvert a pesimista-)