Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

kuča

14. 8. 2012 10:09
Jsou to zmet.i !!!

:-).....Mám s T-mobile smlouvu 1O roků ! Tarif T - 3O HIT ! Původní smlouva....3o min. hovorů do všech sítí, 1OO SMS k tomu! Papírový výpis volání za 7O kč, když jsem povolil inkaso z účtu, tak za 1 kč. Zrušeno bez oznámení, vytvořte si účet na netu! Udělal jsem to. 1OO SMS zrušeno bez oznámení! Týpek mi v telefonu i na mailu tvrdil,že to tam nikdy nebylo. V současné době mě 1 min. hovoru vychází na 7,6O kč. !!!!!! Mají nás za blbce. Po deseti letech končím, i když t- mobile nesplní podmínky, smlouva se nedá vypovědět, naštěstí mi za měsíc končí! !!!!!!

0 0
možnosti
A

A/D

14. 8. 2012 16:26
Re: Jsou to zmet.i !!!

máte-li smlouvu, trvejte na jejím dodržování

0 0
možnosti
SS

kalif

14. 8. 2012 21:24
Re: Jsou to zmet.i !!!

Tech 100 SMS tam skutecne v zakladu opravdu nebylo. To mel ten typek zrovna pravdu. Ja sam si drzim Tarif 20 Start HIT. Ten stoji 150 bez DPH. Vyhodou je SMS za 1,- a tarifikace 60+1, coz castecne ospravedlnuje ponekud vyssi sazbu za minutu volani. Jelikoz zatim nepotrebuji v mobilu data, mozna tento stary tarif jeste prodlouzim ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 259
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2881x
introvert a pesimista-)