Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel

8. 11. 2007 7:37
Podobný názor

Taky jsem si přečetl některé články pana Jungwirtha a měl jsem podobné pocity jako Vy. Neměl jsem po ruce žádné slušné slova, abych vyjádřil své pocity. Na jeden článek jsem reagoval a místo odpovědi jsem se dočkla stažení článku. :-) Po přečtení několika dalších, jsem začal pochybovat, zde je tento blogger opravdu skutečná osoba, protože se ve spoustě sv´ých názorů minimálně rozchází, spíše si však odporuje.

V každém případě jsou jeho články psány tak, aby podníttly nenávist u ostatních. nazval bych ho takovým malým fašistou, který na ostatní ukazuje prstem a křičí ostatní jsou fašisti, jen mé myšlenky jsou čisté.

Přišel jsem na jeden způsob jak mu v tom zabránit. Nečíst jeho články, nereagovat na ně. On zmizí stejně tak, jako se objevil.

0 0
možnosti
VS

vladkaSpidlova

8. 11. 2007 20:27
Re: Podobný názor

Nejdřív jsem se vztekala...ale pak jsem si řekla, že jsou, nebo je...to je fuk...prostě nemocní/ý/-))))Psycholog by asi vyplodil dost obsáhlou a zajímavou studii, ale když to vezmete kolem a kolem...koho ty lidi nakonec zajímaj-))))))

0 0
možnosti

#13

7. 11. 2007 20:23
Hedvíček

Jungwirth je Hedvíček. Nebo je minimálně úplně stejně blbej.

0 0
možnosti

Franz

7. 11. 2007 19:06
Předpověď

zachování svobody slova a projevu zatím jakž-takž drží, ikdyž se USA nemůžeme rovnat. Tam je, představte si, madam, povoleno vše, mohou pochodovat komunisté a vzývat Lenina, totéž fašisté s fouskatým bohem a mohou svůj majetek odkázat své angorské kočce a příbuzní odtáhnou z pohřbu s dlouhým nosem. Ano, k tomu mají čeští švejci opravdu daleko. Těm uprděným a špekovatým politikům by vyhovovala totalitní samovláda a lid si už přece za 50 let taky dobře zvykl. To je vidět i na průzkumu, kdo by teď možná vyhrál volby. No ti uprdění, a divíte se ??

0 0
možnosti
VS

vladkaSpidlova

7. 11. 2007 19:10
Re: Předpověď

A už jste do té Ameriky z toho švejkovského Česka odjel? Nebo prdíte ještě tady?

0 0
možnosti
VS

vladkaSpidlova

7. 11. 2007 18:39
pro češtináře

Že tam mám hrubku, to vím!!!!Snažím se to nechat opravit-)))))))

0 0
možnosti
  • Počet článků 259
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2881x
introvert a pesimista-)