Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RR

To jeho hlásání by nemělo přebít umění, protože pak už je to víc aktivista, než umělec.

0 1
možnosti
Foto

Připomněla jste mi jednu paní, které se ptali, jestli se jí líbí v parlamentu jeden echt zapřísáhlý komunista. Odpověděla ano. A když se překvapeně zeptali proč, řekla: "Má hezký oblek." Taky jí dělal radost.:-)

1 1
možnosti
LL

Nesouhlasím s Vámi. Umělec by se neměl zpronevěřit tomu co hlásá. Tyhle lidi mají velký vliv, často větší než politici a s tím souvisí i určitá společenská zodpovědnost. Klidně se dál dojímejte nad písničkou práskače já si radši pustím Kryla.

2 2
možnosti
Foto

To, že se mě líbí některé písničky Nohavici , Vondráčkové a jiných neznamená, že si jich musím vážit jako člověka

1 1
možnosti
Foto

To máte tak:

Každý hodnotí jinak a jiným způsobem. :-)

6 0
možnosti
VS

To mate pravdu, ale treba pisnicky Radka Bangy se mi opravdu nikdy libit nebudou, a neni to proto, ze bych do toho michala politickou korektnost.

2 0
možnosti
Foto

Tou Arkonou jste mně potěšila. Byl jsem na několika jejích koncertech, když hráli v USA a Masha je Bohyně.

0 0
možnosti
VS

Tise zavidim, ja znam jejich pisnicky jenom z youtube-)

0 0
možnosti
Foto

Perfektní článek a pravdivý jeho závěr - pokud mě zpěvák s písničkou osloví, jeho kádrový profil mě nezajímá. Ještě jsem si vzpomněla na to, jak "zklamal" některé zdejší autory Jarek Nohavica, když si dovolil převzít ceny od našeho prezidenta a dokonce i od prezidenta ruského, ó jaká hrůza! Někteří zdejší jsou prostě v tomto trochu fanatici.

6 0
možnosti
JL

Lida Baarova byla dobra herecka a presto ji po valce zavreli a navzdy zatracovali. Navzdory tomu, ze se ve svem soukromem zivote dopustila toho ci onoho, navzdory tomu, ze to bylo uz pred valkou a v ni se niceho, co by se ji vytykat mohlo a presto... Ted ji srovnejte s J. Svorcovou!

4 0
možnosti
SN

:-).......Výborně napsáno! R^R^R^V

3 0
možnosti
PK
  • Počet článků 259
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2881x
introvert a pesimista-)