Nelíbí se mi...

Jsem putinovec. Jsem také, dle mínění mainstreemu, homofob, rasista a islamofob. Jo...a abych nezapomněla, jsem, ačkoliv žena, sexista. Nebo tak nějak - nevím, jak se říká ženský, co nestačí zírat na "genderovou rovnost".

Proč? Protože se nedokážu srovnat s dnešním hlavním proudem v myšlení, politice a činech. Nelíbí se mi, jak spousta lidí naprosto bezmyšlenkovitě přejímá "ten jediný správný názor" na Rusko, ukrajinské opolčence a vražednou politiku Kyjeva a dští síru pekelnou na své oponenty. Vůbec neuvažují nad tím, že tam někde, v podstatě docela blízko od nás, umírají lidé. Vinní, nevinní, mladí, staří, lidé, kteří se provinili jenom tím, že měli jiný názor a dali ho hlasitě najevo. A nebo se - většinou - jenom nacházejí na stejném prostoru, prostě tam bydlí...a za to teď umírají, hladovějí...Ti lidé potřebují pomoc - a čeká je jenom zloba, nenávist a smrt - prostě proto, že jsou ve špatnou dobu na špatném místě. A každý, kdo se jich zastane, je u nás pomalu vlastizrádce, putinovec, komunista a já nevím, co ještě. Jsem tedy putinovec. Nelíbí se mi humbuk okolo pochodu "duhových lidiček". Ne pochod sám, ať si křepčí, když je to baví, ale proč je to všem, i těm , co "nehrají všemi barvami duhy" předkládáno jako nějaká zásluha, jako kulturní událost přinejmenším století ve smyslu kdo nekřepčí s námi, křepčí proti nám? Pozornost a chvála politiků, pozornost a chvála médií...byla by odezva stejná, kdyby do ulic vyrazili v průvodu normálně oblečené rodinky s dětmi a hlasitě oslavovali své partnerství a rodičovství. Houby s octem...však takový pochod proběhl a média o něm informovala poněkud rozpačitě, bez oslavných výkřiků a nějaké zvláštní propagace, jako by běžná, dnes už skoro "zastaralá" rodina byla něco, o čem je nutno mlčet, v horším případě tím pohrdat jako zpátečnictvím, které nejde s dobou. Kdo se diví a nesouhlasí, je homofob. Tedy jsem homofob. Nelíbí se mi preferování etnických menšin. Tedy vlastně té jedné, romské. Kvóty ve státních orgánech? Kvóty v zaměstnání? Milióny, ba možná miliardy, nalité do černé díry "neziskových" organizací? Nejrůznější úlevy, které se naprosto míjejí účinkem, jenom vybízejí k dalšímu a dalšímu nastavování dlaní? Dvojí metr při posuzování trestných činů? Diskriminace naruby. Ale proč? Všichni lidé jsou si dneska rovni. Každý, bez ohledu na barvu pleti, náboženské vyznání, pohlaví atd, má stejná práva. Ale i povinnosti. U většinové společnosti jsou ty povinnosti nekompromisně a pod trestem vymáhány. U menšinové se o povinnostech mlčí. Nelíbí se mi to...jsem tedy rasista. Nelíbí se mi úžasná benevolentnost v přístupu k islámských přistěhovalcům do Evropy. Nějak mě média nepřesvědčila, že se jedná o politické uprchlíky, alespoň tedy ne z té větší části, kterým hrozí v jejich zemi nějaká újma. Ano, jsou tam války, umírají v nich lidé, i ti nevinní a nezúčastnění jako na Ukrajině. Jenže ti uprchlíci, sotva si v zatím ještě mírové Evropě zachrání životy, se začnou ve své nové domovině, která jim poskytla azyl, úkryt, bezpečí, chovat jako na dobytém území. Opět - znají jenom svá práva, nikoliv povinnosti, a jdou ještě nad rámec oněch práv. Ne aby se oni snažili začlenit do života v hostitelských zemích, naopak, nekompromisně žádají, aby se hostitel přizpůsobil hostu. A nad čím mi úplně zůstává rozum stát je to, že hostitelská vláda před nimi "padne na zadek" a v rámci jakési zcestné ideologie multikulturnosti, politické korektnosti a zvrácené humánnosti jim vyhoví. Na úkor svých vlastních občanů, plátců daní, živitelů svých i těch přistěhovalců. A vůbec - jak se právo šaría slučuje s genderovou rovnoprávností, s "duhovými pochody", s kvótami na ženy ve vedení podniků a států? Trochu schizofrenie, ne? Ale jsme už tak daleko, že nám to snad ani nepřijde nelogické. A snad naposled - nelíbí se mi právě ono protežování žen. A už vůbec se mi nelíbí snaha o naprostém setření rozdílu mezi mužem a ženou. Ne v platech a odměňování, tam se o této problematice mlčí, ale v obyčejném, zatím ještě trochu normálním životě. Proboha, co má za smysl odstraňování mužského a ženského rodu v gramatice???Jak pomůže k rovnoprávnosti žen to, že začíná být nežádoucí nazývat matku matkou a otce otcem, a nahradit tyto pojmy rodičem I a rodičem II? Jak pomůže ženám změna gramatického mužského a ženského rodu v jakési bezpohlavní "to"? A vůbec, co je na podstatných jménech mužského, ženského a středního rodu špatného??? To budeme ještě v rámci genderové korektnosti prznit mateřštinu? Zgaljchšaltujeme společnost do jakési bezpohlavní masy, která bude tupě přijímat každou blbost, kterou "ti nahoře" rozhodnou a radostně hýkat nad každou pitomostí? Budeme pobíhat po světě s cedulkou "ŽENA" na klopách, tak jako takéministr Dienstbier? Jsem ženská, ale zvysoka kašlu na takovouhle rovnoprávnost. Nedavno jsem se dívala na dokument. Hitlerovi děti. O tom, jak se v Německu třicátých let minulého století dovedla k dokonalosti propaganda a vymývání mozků, zvlášť těch dětských. O Hitlerjugend, o salámové metodě, jakou byly v podstatě nevinné děti vtahovány do válečné mašinérie. Tady byly položeny základy k pozdější naprosté bezmyšlenkovité poslušnosti vojáků Říše, k nepochopitelné krutosti bez slitování. Pro mě byl ten dokument nadčasový.

Autor: Vladka Spidlova | pondělí 18.8.2014 9:16 | karma článku: 37,63 | přečteno: 1747x
  • Další články autora

Vladka Spidlova

Panoptikum

27.3.2020 v 10:06 | Karma: 0

Vladka Spidlova

Turci otvírají hranice

2.3.2020 v 23:16 | Karma: 0

Vladka Spidlova

Už toho mám vážně dost

24.2.2020 v 13:45 | Karma: 30,99

Vladka Spidlova

Lidi, vy to nevidíte?

20.2.2020 v 12:56 | Karma: 21,67

Vladka Spidlova

Nacizmus jak vyšitý

14.2.2020 v 7:51 | Karma: 19,72

Vladka Spidlova

Gott, Kryl, Nohavica...

8.10.2019 v 14:51 | Karma: 35,52

Vladka Spidlova

Po nich potopa

14.9.2019 v 23:40 | Karma: 36,98

Vladka Spidlova

Máme vůbec ještě premiéra?

3.9.2019 v 9:42 | Karma: 33,45

Vladka Spidlova

...a nikdo se vás nezastane

16.7.2019 v 17:32 | Karma: 39,68

Vladka Spidlova

Svatá prostoto

29.6.2019 v 16:27 | Karma: 49,06

Vladka Spidlova

Dějí se věci

29.3.2019 v 12:52 | Karma: 37,21

Vladka Spidlova

Biatlon a rasismus

10.2.2019 v 21:23 | Karma: 39,27

Vladka Spidlova

Hrdinové dneška

19.11.2018 v 12:28 | Karma: 38,46

Vladka Spidlova

Geniální plán

11.4.2018 v 8:35 | Karma: 31,19

Vladka Spidlova

A už jsme zase v ní

23.4.2017 v 0:14 | Karma: 39,07

Vladka Spidlova

Vzdáme se bez boje?

25.12.2016 v 15:44 | Karma: 44,86

Vladka Spidlova

Zrůdný a zrůdnější

17.8.2016 v 14:59 | Karma: 27,65

Vladka Spidlova

Dvacet sedm let v háji

2.5.2016 v 18:00 | Karma: 42,52
  • Počet článků 259
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2881x
introvert a pesimista-)