Diskuse

Svatá prostoto

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hloupější blábol jsem nečetl už roky. Holt v současné době mohou na internet přispívat i lidé, kteří by ve svém vlastním zájmu raději nikam nic psát neměli. Namátkou třeba toto: "zatím jsem nikde, na žádném médiu, dokonce ani v Respektu, nenašla, že by Zeman či Babiš označili větší část národa za tupce, nevzdělance a lůzu" - A čí pak jsou asi tato slova a komu jsou směřována?: "Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt."

Dále by mi milá a chytrá autorka mohla vysvětlit, kdo je ta kavárna a dát jediný příklad toho, kdy chtěl nějaký představitel spolku Milion chvilek pro demokracii někoho zbavit volebního práva. Nebude to přece těžké, když se to děje tak běžně. Takže já čekám na odpověď. Dokud ji nedostanu, je pro mě autorka hloupá, ulhaná, zakomplexovaná ženská, která neumí nic jiného, než psát bláboly plné nálepek, demagogií a lží.

0 2
možnosti

To Martin Kalenský: Myslím, že hloupý jste Vy a navíc fanatik, Ale tak to na světě chodí, dříve byli fanatici svázáci a svazačky, dnes jsou to příslušníci pražské kavárny atp., ale to Vám nelze vysvětlit, protože Vám zřejmě chybí ten tzv, selský rozum. Vše o čem autorka píše reálně existuje jen Vy to nechcete vidět, nebo to nejste schopen vidět.

1 0
možnosti
Foto

Babisovy medialni poradci dobre vysvetlili, co lidem jako vam ma rikat. A Zeman ? No dohledejte si nektere jeho vyroky ...

0 2
možnosti

Neni nad to udelat ze sebe obet;-D

2 2
možnosti

Naprosto skvěle napsané , díky .

6 3
možnosti

Bravo paní SpáčilováR^R^R^R^

1 3
možnosti

Prostě introvert a pesimista. Takto se charakterizovat.....prostě optimisty s pozitivním myšlením nechápete. Tak to raději zabalíte.....na Letné jsem viděl lidi, co jim to jedno není. Prostě normální lidi. Bez psychózy.

3 6
možnosti

Co jsem to projel, máte samé pozitivní reakce od lidí 65+....prostě jiná generace. Prostě nás mladé nechápete. A ani se nesnažíte pochopit. Přesně na vás Babiš se Zemanem cílí. Tak si to užijte..:-(

5 7
možnosti

Já Vás chápu, až moc dobře. A to je ten největší problém.

1 0
možnosti

Nevím, nevím...takto se veřejně ztrapnit. Paní autorko....Rv

3 7
možnosti
Foto

Bože, to je ale blábol. Mám velké obavy, že selský rozum zůstal někde mimo. Konkrétně zrovna zEman dělí veřejně lidi na pitomce a nesvéprávné. Pouze on, Všeználek, je ten vyvolený. A tomu Vy děláte stafáž.Rv

7 8
možnosti

Kde to můžu podepsat? R^

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS