Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No já nevím, ale doma mi vždycky kladli na srdce, abych NIKDY nepouštěla podomní prodejce do baráku, ať prodávají, co chtějí. Chápu, že se jednalo o Vašeho operátora, ale i tak. Pokud něco od toho svého chci já, zavolám na jeho infolinku, nebo zajdu na pobočku. Jasně, nemohla jste tušit, že to dopadne takhle, ale nechat se "ukecat" i podruhé, to mi nejde na rozum.. A člověk pak kroutí hlavou nad důchodci, že jsou tak důvěřiví, ale přitom se nechají napálit i podstatně mladší lidé. Souhlasím, je to svinstvo a mělo by se s tím něco dělat, ale když víte, že takovéhle podvody se dějí, měla byste si dávat o to větší pozor. Jinak od "kyslíků" doporučuju utíkat co možná nejdál!

0 0
možnosti
VS

já vím, taky si drbu hlavu, jak jsem pitomá. Jenže mě prostě fakt ani ve snu nenapadlo, že by renomovaný, i když proklínaný mobilní operátor dokázal používat šmejdské praktiky. Moje blbost, za kterou sakra zaplatím ...no a jsem poučena na věky věkův-)

0 0
možnosti
BR

Za ty peníze by jste si u jakéhokoliv VoIP operátora mohla vykecávat bez probému několik dní. A bez služeb, které nepotřebujete. Jediným předpokladem je na vaší straně dobré připojení k internetu.  Já jsem měl u O2 pevnou linku, ze které jsem občas volal - a stálo mě to od 600 do 1000 měsíčně. Po přechodu na VoIP operátora jsem všechny hovory (i na mobily) začal uskutečňovat přes pevnou linku - a i při velkém provozu nejsem s to protelefonovat více, než 150 Kč/měsíc ....

Zkuste toto: http://www.axfone.cz/ceny/telekomunikace/volani-z-pevne/

0 0
možnosti
KF

Paní Špidlová, Vaše zkušenost je drsná. Ale co třeba zkusit Skype nebo jiné internetové "volání"?

0 0
možnosti
VS

nojo...to ale nejde, dcera má internet jenom v práci.

0 0
možnosti
  • Počet článků 259
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2881x
introvert a pesimista-)