Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ve dvaapadesáti mi nejdřív snížili pracovní úvazek na polovinu, aby nemuseli platit moc vysoké odstupné. Pak jsem dostala padáka pro nadbytečnost. Vzápětí přijali na toto znovu otevřené místo (pod trochu jiným názvem) jednu známou. Podpora mi tenkrát dělala něco málo přes čtyři tisíce. Bez práce jsem byla jedenáct měsíců. Není to jednoduché, ale nakonec něco najdete, když se nevzdáte, a možná to bude i lepší. Proto mě trochu štve, jak si tady pan Hnyk neustále přihřívá tu svou prokomunistickou polívčičku. Nebylo líp, a normální člověk ví proč. Nikdy bych se zpátky nevracela.

0 0
možnosti

Paní Svozilová, můžete mě vysvětlit o co se máme v naší vesnici léoe než dřív?Jistě jste si přečetla, co jsme všechno ve vesnici měli, dneska nemáme nic.Tomu Vy říkáte ZVÝŠENÍ ŽIVOTNÍ ÚROVNĚ?Tenkrát jsme měli jak čerstvé rohlíky, tak chleba  A CESTA NÁS NESTÁLA ANI KORUNU.Dneska když chci mít čerstvé rohlíky tak cesta autobusem a zpět nás přijde na 30Kč a když jedu autem, tak to také není zadarmo.Čili veškeré potraviny se nám prodražují o cestu tam a zpět.

Ale jak je vidno, toto nechcete vidět, že jinde se lidem žije ještě hůř než za komunistů.

0 0
možnosti
Foto

R68o86m21a49n 78K67o85z97e62l

10. 12. 2013 20:03

Ona ta podpora je také dočasná a čím déle je člověk na pracáku, tím je také pro personalisty podezřelejší a snižují se šance. A známí a příbuzní vás necupují? Otázky typu už máš práci, ještě ne, jakto, ten onen našel hned, to musíš hledat víc jsou hodně motivující.

0 0
možnosti

Tak takovéto otázky od svých známých a příbuzných nejsou, protože 99% z nich je vě věku od padesáti výš a u nás v Krkonoších NEMÁ PRÁCI ANI JEDEN Z NCH.Pouze 2 dělají a to se třesou strachy kdy i je propustí, protože u nich ve firmách se začíná propouštět a PRVNÍ JDOU LIDI NAD PADESÁT LET a můžou mít sebelepší praxi, ale v montování součástek do zahraničních výrobků je nahradí mladší a výkonnější.

0 0
možnosti

Z minulého článku: A tak mi předložili výpověď, v době nemoci - výpověď dohodou, kterou jsem za smíšených pocitů podepsala.--- Jestli jste opravdu podepsala výpověď v době pracovní neschopnosti, výpověď je nejspíš neplatná. Poraďte se s advokátem!!To by se mělo bohatě vyplatit.

Předem si prostudujte ZP.

0 0
možnosti

Vláďo Špidlo:-), máte recht.

0 0
možnosti

Dobrá ,přečetl jsem to.A ted nevím čeho si a od koho žádáte?Přepokládám že snížení podpory aby se Vám práce vyplatila to nebude.Hlavně bych se děsil že by stát /tj i vy/ by vám měl zařidit dopře placené místo ve vaší malebné vísce.Pokud jde o mě /jsem taky stát/ já Vám to platit nechci ani náhodou.

0 0
možnosti

Ja jsem to pochopil tak, ze pani nic nechce. Jen popisuje situaci, s kterou je spokojena.

0 0
možnosti

Věk hraje velkou roli a bohužel stále ještě rozhoduje pohlaví. Mladou kočku nikdo nezaměstná, protože mu co nevidět uteče kupovat postýlku, pozici zase lépe zastane ten mladší, protože se přece "umí lépe otáčet" a neodejde za chvilku do důchodu.

Snad nějaká rekvalifikace a kurz Jak se připravit na pohovor. A nebo zvážit přesun za prací. Každopádně přeju hodně štěstí.

0 0
možnosti

Mila pani, vek rozhodne neni nevyhoda. Tricatnici se tezko mohou v CV chlubit dvacetiletymi zkusenostmi v oboru.

1 0
možnosti

Jste neuvěřitelně naivní, pane Tachovský.

1 0
možnosti
  • Počet článků 259
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2881x
introvert a pesimista-)