Vladka Spidlova

introvert a pesimista-)
  • Počet článků 259
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2881x

Vladka Spidlova

Hledání Spasitele

Nové straně podnikatele Babiše s úderným názvem ANO 2011 podle průzkumu agentury Median prý důvěřuje plná třetina voličů.

9.12.2011 v 12:00 | Karma: 16,78 | Přečteno: 1237x | Diskuse| Ostatní

Vladka Spidlova

Nejlepší džob mýho života

Dívka zaúpěla a její tělo se prohnulo do oblouku. Kožené řemínky, poutající její ruce a nohy k pelestem postele, se napjaly takřka k hranici únosnosti, jak se dívčiny končetiny zazmítaly v nekontrolovatelné křeči.

27.11.2010 v 17:53 | Karma: 16,74 | Přečteno: 2775x | Diskuse| Ostatní

Vladka Spidlova

Není nad dobré sousedské vztahy

"Snad abych začal od začátku, pane kapitáne. Majku jsem prvně potkal pár dní potom, co jsem se do toho baráku nastěhoval.

29.6.2010 v 18:38 | Karma: 24,55 | Přečteno: 2846x | Diskuse| Ostatní

Vladka Spidlova

O hloupé Honzině /genderově korektní pohádka/

Byl, žil v jedné vesničce pod horami vdovec se svou dcerou Janou, které nikdo neřekl jinak než Honzina. Tatík se dřel, pinožil se po poli i po světnici, pral, žehlil, ovesnou kaši vařil, a Honzina se jen válela na peci a nechala se obsluhovat.

28.1.2010 v 3:43 | Karma: 6,33 | Přečteno: 1185x | Diskuse| Ostatní

Vladka Spidlova

Setkání

Stál za plotem, ruce převěšené přes vršek vrátek. Překvapilo jí, jak zestárnul za těch deset let, kolik mu ubylo vlasů a přibylo vrásek a nadbytečných kil.

17.1.2010 v 12:44 | Karma: 19,01 | Přečteno: 1234x | Diskuse| Ostatní

Vladka Spidlova

Nebezpečné známosti

Tenhle příběh se nikdy nestal. Ale díky neomezeným možnostem internetu se klidně stát může. Možná dokonce, že se někde právě děje.

16.11.2007 v 23:10 | Karma: 15,67 | Přečteno: 2029x | Diskuse| Osobní

Vladka Spidlova

Náhodným stopařům na zuby nekoukej

Probudila jsem se do naprosté tmy, ticha a chladu, s pocitem, že je něco strašlivě v nepořádku, že jsem se ještě neprobrala ze své noční můry, plné ztrouchnivělých rakví a vlhkých, studených hrobek. Prostor, ve kterém jsem se nacházela, skutečně ze všeho nejvíc připomínal úzkou rakev, až na to, že místo dřeva jsem kolem sebe nahmatala kov a na sobě jsem neměla rubáš, jak se na správnou mrtvolu sluší, ale hmat mi opět napověděl, že jsem přikrytá nějakým kusem plátna, snad prostěradlem. Chvíli jsem ležela bez hnutí a zkoušela přijít na to, kde jsem, proč a co se vlastně stalo.

16.8.2007 v 23:18 | Karma: 11,60 | Přečteno: 1753x | Diskuse| Poezie a próza

Vladka Spidlova

Tiché cupitavé krůčky

Ta garsonka mi spadla snad přímo s nebe. Dojíždění mě už fakt nebavilo, a taky stálo spoustu času a peněz, a na koleji už nebylo místo. Ale jak jsem uviděl ten inzerát, věděl jsem, že jsem našel ideál. Za babku, protože tři tácy měsíčně za úplně zařízenou garsonku v Praze jsou pakatel, kousek od metra, do školy slabou půl hodinku. Nebylo co řešit. Vlítnul jsem na krtka a hnal se za svým snem. Hlavně, aby byl ten byteček ještě volnej.

11.8.2007 v 1:14 | Karma: 11,91 | Přečteno: 1698x | Diskuse| Poezie a próza

Vladka Spidlova

Potok

Chris se na mě pátravě zadíval a řekl: "Nevypadáš dobře, kamaráde. Mám dojem, že by ti prospěla menší dovolená..." Pokrčil jsem rameny: "Divíš se? Už mě ta ženská krása docela zmáhá. Někdy mám chuť říct některé té paničce, ano, vrásky vám vyhladit umím, ale těch třicet let, co vás dělí od toho mladíčka čekajícího na vás v čekárně, tak ty vám opravdu ubrat nemůžu, a nebo - kdyby ses, holka, míň cpala a víc chodila pěšky, nepotřebovala bys teď liposukci..." "Jednou se živíš plastickou chirurgí, a to hodně úspěšně, tak si nestěžuj," ušklíbl se uličnicky Chris. "Ale vážně, kdybys chtěl na chvíli vypadnout z New Yorku, stačí říct. Koupil jsem nedavno chatku v kopcích blízko takové ospalé díry, Deiry se to jmenuje, a nemám moc čas tam jezdit. Je tam opravdu hezky, i Liz by se tam ráda podívala..." "Tak to je podpásovka, kamaráde...," zasmál jsem se. "Jestli jsi už projednal mou dovolenou s Liz, je rozhodnuto. Ale co, pacientky počkají..." Chris se znova zašklebil, zamával mi a jeho sierra se zařadila se do proudu vozidel na Broadwayi. Zamyšleně jsem došel ke svému autu a už když jsem usedal za volant, věděl jsem, že se na tu nenadálou dovolenou docela těším.

10.8.2007 v 21:53 | Karma: 9,17 | Přečteno: 1616x | Diskuse| Poezie a próza

Vladka Spidlova

Kuchařka

Ten domek byl naprosto dokonalý. Zjevně starobylé stavení, kousek za vesnicí, ale ne zas tak daleko, aby se tomu dalo říkat samota, s původní doškovou střechou, malými okénky a zarostlou zahradou. "Budete si to muset trochu opravit, už tady tři roky nikdo nebydlí," řekl starosta. Tvářil se nějak rozpačitě a když odemykal, ruka s těžkým, krásně tepaným klíčem se mu lehce chvěla. Asi se nemůže dočkat, až se toho domku obec zbaví, napadlo mě, a bojí se, abychom si to nakonec nerozmysleli. .

10.8.2007 v 21:36 | Karma: 10,98 | Přečteno: 2129x | Diskuse| Poezie a próza